Monday, June 30, 2014

OOTD/ TDJ


Petite tenue du jour. J’ai ressorti pour les beaux jours (que dis-je j’habite Miami il fait beau 11 mois sur 12 mdr) mais là il fait vraiment lourd. Pour l’occasion, j’ai ressorti un classique la maxi dress. Elle me permet d’être en robe. J’aime bien les robes mais j’aime surtout les robe courtes sniff mais avec mon gros popotin elles ont tendances à remonter lol. (L’astuce que j’ai trouvé les leggings ¾) .

 

Outfit of the day. Summer ahead (well doesn’t really make a difference when you live in Miami and its sunny most of the year) But right now it is HOOOOT out there and humid. So I went with a classic the Maxi Dress. It is a good occasion for me to wear a dress. I like wearing dresses but I like short dresses but I got 99 problems and my butt is one lol with my big butt short dresses on me tend to ride up. No Bueno (I found a temporary solution by wearing capri leggings but whats the point of the dress?)

 
 


Robe / Dress : Asos
Chaussures/ shoes : Charlotte Russe ( magasin américain)
Sac/ Bag : H&M
Collier/Necklace : Forever 21

1 comment:

Anonymous said...

Waaah tu habites Miami c'est trop la classe ! *O*
Superbe look en tout cas !
À bientôt !

Aleeth de Littles notes...

Post a Comment